מתבניות במערכת העיצוב שלנו

או צפיה בהוראות סגירת קבצים

והתייעצות עם המעצבים שלנו

מגנטים

מגנטים הם מוצר הדפוס בעל חיי המדף (או המקרר) הארוכים ביותר, פעמים רבות הוא נשמר לאורך שנים רבות אצל הלקוח, יותר מכל מוצר פרסומי אחר. מגנטים נפוצים במיוחד במידה של כרטיס ביקור סטנדרטי 5x9 ס"מ, אך כמובן שניתן להזמין גם בגדלים שונים. המגנטים שלנו איכותיים ביותר בעובי של 0.4 מ"מ, אשר אליהם מוצמד נייר כרומו 300 גרם עם הדפסה צבעונית וציפוי למינציה מבריקה, שיבטיחו עמידות לאורך זמן על מנת שהמגנטים שלכם ישמרו אצל הלקוח במשך שנים!

מגנט פרסומי

מדובר באמצעי פרסום וקידום מכירות מקורי, משתלם ויעיל במיוחד לשמירה על קשר לטווח הארוך. מתאים בעיקר לעסקים הפונים למגזר הפרטי - כמו משלוחי מזון מהיר, נותני שירותים לבית, טכנאים, עסקים לטיפוח ויופי ציוד לחיות מחמד ועוד... מגנט שחדר לבית יעניק תועלת ויתרון גדול למפרסם בזמן שהלקוח מחפש אחר השירות.

מגנטים עם שטנץ (בצורה מיוחדת)

ניתן להפיק מגנטים בכל צורה שעולה על דעתכם ובמגוון גדלים! החל מצורות רגילות כמו עיגול / משולש, ועד צורות מיוחדות. לדוגמא: צורה של מוצר או לוגו החברה. מיועד בדיוק לאלו המעוניינים לבלוט ולמשוך את תשומת הלב של הלקוח בכל מחיר!

מגנט + לוח שנה ספירלה

פרסום באמצעות לוחות שנה ממותגים נחשב למאוד אפקטיבי - לוח שנה מגנטי הוא הרבה יותר מסתם מתנה, הוא מאפשר לכם להשאר בתודעה של הלקוח במשך שנה שלמה. המגנטים מודפסים בגודל 10x9 ס״מ בהדפסה צבעונית עם ציפוי למינציה ומחוברים בספירלה איכותית ללוח שנה המכיל 12 חודשים עבריים.

איך לגרום ללקוחות שלכם לשמור את המגנט שלכם?

• כשאתם מתכננים את המגנט חישבו איך הוא יעזור ללקוחות שלכם והיכן הייתם רוצים שהם ישימו אותו. כך לדוגמא אם אתם מוכרים מזון מהיר או שירותים שונים לבית המקום האידאלי הוא כמובן המקרר, ובמידה ואתם מספקים שירותי מחשוב או דיו למדפסת, הלקוחות יכולים לשמור את המגנט שלכם על המחשב, בחדר העבודה.

• זכרו שככל שהמגנט שלכם יהיה יותר שימושי עבור הלקוחות שלכם, כך יגדל הסיכוי שהם ישמרו עליו לאורך שנים. אז הוסיפו למגנט שלכם ערך כמו רשימה של מספרי טלפון חיוניים או טיפים מקצועיים, ותנו ללקוחות שלכם סיבה טובה – להשאיר את המגנט אצלם, ממש מול העיניים.    

איך לעצב מגנט שיביא יותר לקוחות לעסק שלך?

• צבעוניות – אם המגנט שלכם כבר הגיע אל המקרר של הלקוח, אתם עדיין רוצים שהוא יבלוט בתוך ים המגנטים שסביבו. אז השתמשו בצבעוניות נכונה, קונטרסטית וחזקה וצרו למגנט שלכם נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. כדי לחזק את המותג שלכם הוסיפו את הלוגו שלכם ובמידה ויש לכם – גם את הסלוגן.  • בכל הנוגע לטקסט – בחרו בפונט קריא, בגודל המתאים ומקדו את המסר הכתוב שלכם למינימום מילים. • במידה והפעלת העסק שלכם דורשת הרשאה או הסמכה מסויימת – חשוב לציין גם על המגנט את מספר הרשיון או את התקן בו אתם עומדים.  • מומלץ להוסיף הנעה לפעולה כמו "להזמנות התקשרו!"