מתבניות במערכת העיצוב שלנו

או צפיה בהוראות סגירת קבצים

והתייעצות עם המעצבים שלנו

מתקני תצוגה ומעמדים

דרך יעילה לפרסם ולקדם את העסק שלך, מתקני תצוגה הינם חלק חשוב ובלתי נפרד מהעסק והם משמשים עוד נדבך לעיצוב הכללי, מיתוג ונראות העסק. מערכות תצוגה יכולות להתאים לארגונים, אולמות, משרדים, חנויות בקניונים ועסקים שונים המעוניינים לחשוף את המוצר או השירות שהם מספקים ללקוחות. לא כל אחד יודע עד כמה מגוונות האפשרויות לפני שהוא ממש נזקק להן. ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של פתרונות תצוגה מתקדמים ויעילים, בעלי נראות ויזואלית בולטת. והכל תוך התאמה אישית לצרכי הלקוח והקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצוענות. ולכם, נשאר רק לבחור - איך אתם מוצגים...?

רולאפ -  Roll Up

מעמד גלילה הנפוץ ביותר, קל ונוח ביותר לתפעול, המתקן בגדלים: 60x160 ס״מ, 85x200 ס״מ, 100x200 ס״מ, 120x200 ס״מ, 150x200 ס״מ המתקן מתקפל לתוך תיק נשיאה נוח לניוד. מתאים לתערוכות, כנסים או לפרסום מוצר או שירות בתוך העסק באופן קבוע.

מעמד מגנטי מתחלף Royal Stand

רויאל סטנד - מעמד יציב, איכותי ומרשים. בעל משטח מגנט המאפשר החלפת המסר בקלות ע״י פוסטר מתכתי מתמגנט, דרך יעילה לפרסום מתחלף. שטח הפרסום דו-צדדי לחשיפה מקסימלית! מתאים בעיקר לקניונים ומרכזי מסחר, כמו כן לתערוכות או כנסים. מידות: 160x60 ס״מ.

מעמד מתחלף X-banner

מעמד מסר מתחלף מתקפל וקל לנשיאה והקמה תוך מספר שניות, המסר ניתן להחלפה בקלות ע״י החלפת פוסטר שמשונית שבפינותיו טבעות מתכת. מתאים בעיקר למי שמעוניין לנייד את המעמד לאירועים שונים. מגיע במידות 60x160 ס״מ.

מעמדי חצובה A - מתחלף/קבוע

סטנד ניקל איכותי המעניק מראה אלגנטי מעוצב ובולט מוצג דו צדדי ומאפשר החלפת המסר הפרסומי בקלות ע״י מסגרת קליפס (מידות: 70x100 ס״מ / 50x100 ס״מ). או סטנד מתכת מסיבי ויציב, המתאים בעיקר לתנאי חוץ, פרסום דו צדדי עם מסר קבוע, במידות 70x100 ס״מ.

מעמדים דקורטיביים לקאפה

מעמדי תצוגה יציבים  ודקורטיביים לקאפה בעובי 10 מ״מ. עמוד גבוה, עמוד נמוך, רצפתי ישר ועוד... המעניקים מראה מעוצב, בולט וייחודי. מתאים לחנויות, כנסים או לכל מטרה אחרת. דרך יעילה לפרסום מתחלף, וגם לטווח ארוך. כל המעמדים מגיעים ברוחב : 30 ס״מ  והרצפתיים מגיעים גם ברוחב: 60 / 80 / 100 ס״מ.

מעמדי תצוגה שולחניים

מעמד שולחני איכותי בעל בסיס אלומיניום קליפס, המעניק מראה אלגנטי מעוצב ובולט. מוצג על גבי פי.וי.סי או קאפה 5 מ״מ. ניתן להחליף את המסר בקלות ע״י הקליפס, דרך יעילה לפרסום מתחלף, וגם לטווח ארוך. המעמד מגיע ברוחב 10, 15 או 21 ס״מ

התערוכה נגמרה? 3 דרכים למנף את מעמדי התצוגה שלכם

• בלובי – הלובי, עמדת הקבלה או חדר ההמתנה אלו המקומות בהם הלקוחות שלכם מקבלים את הרושם הראשוני על העסק. אז בין תערוכה לתערוכה, הציבו את הרולאפים ומעמדי התצוגה שלכם בלובי – הם גם יכניסו צבע ויחזקו את המיתוג שלכם וגם יהוו מוקד עניין ללקוחות, בזמן ההמתנה.  • המוצרים שלכם עונתיים? יוצאים במבצע מוגבל בזמן? - מעמדי המסר המתחלף נותנים לכם את כל הגמישות לשים בפרונט בדיוק את מה שהכי נכון לכם לעכשיו. • חסות לאירועים – דרך מעולה להשיג חשיפה היא לתת חסות לאירועים המיועדים לקהל הרלבנטי לכם. אז אם השילוט שלכם כבר מוכן, וכרגע לא בשימוש למה לא לשלוח אותו לשטח לעבוד עבורכם כל השנה? 

איך לעצב רולאפים ומעמדי תצוגה שאי אפשר להתעלם מהם?

 הציבו את הלוגו והמסר המרכזי בראש המעמד כך שיהיה בדיוק בגובה העיניים של הקהל.  מימין לשמאל ומלמעלה למטה – העין שלנו רגילה לסרוק מידע מימין לשמאל ומלמעלה למטה. אז קחו את זה בחשבון בעיצוב המעמד שלכם ותכננו את זרימת האינפורמציה בצורה הגיונית וברורה.  אם כבר תמונות אז רק איכותיות – אם אתם משתמשים בתמונות בעיצוב, הקפידו שהן יהיו איכותיות וברזולוציה גבוהה.  בחרו בצבעים בולטים שימשכו את העין ויקנו לכם יתרון יחסי מול כל האחרים.   מקדו היטב את המסר שלכם, צמצמו את הטקסט למינימום וודאו שהוא כתוב בפונט קריא וברור.